Az angol Fabulous magazin szeptemberi számának címlapján Scott Sinclair 21 éves sorozatsztár barátnője, Helen Flanagan szerepel. A színésznő többek között az interjúban beszél szerelméről, testsúlyáról és munkájáról is.

Néhány kép a magazinba készült fotósorozatból:

 Helent -aki 10 éves kora óta játszik főszerepet az egyik legnépszerűbb angol szappanoperában- sok bírálat érte az utóbbi pár hónapban testsúlya miatt. Főképpen az idén nyáron Floridában eltöltött vakációja alkalmával készült lesifotókat vesézték ki a rosszindulatú pletykalapok.

"Megnéztem a képeket, és azt gondoltam magamban: "Tudod mit? Olyan sok más fontos dolog van az életben, mint az a pár kiló plusz súly. És amúgy is kit érdekel?" Viccesen fogtam fel a dolgot" - mesélte Helen. "A kedvesemmel szórakoztam egy élményfürdőben, és igen, nem voltam lebarnulva, így nyilván nem a legjobban néztem ki. Azokon a fotókon is 8-as méret voltam (nálunk az S-es méret - szerk.),  az emberek mégis azt mondták rám, hogy kövér vagyok. De nem vagyok hajlandó diétázni többé. Sosem fogok újra. Ezentúl pontosan azt fogok enni, amit akarok." - nevetett fel Helen. "De talán ez már az én problémám." A színésznő elmesélte, hogy 15 éves korában komoly étkezési rendellenességgel küzdött, olyan drasztikusan fogyókúrázott, hogy 4-es tiniméretű ruhákat hordott. "Azóta már minden rendben van. Rájöttem mit csinálok, és soha nem tenném meg újra, mert annál jobban szeretek élni, minthogy megbetegítsem magamat." "Elégedett vagyok a külsőmmel. Nem gondolom magamról, hogy különleges lennék, de az emberek azt mondják, hogy szépek a szemeim. Édesapámtól örököltem őket."

"Ha idősebb leszek, és ha lesz egy lányom, akkor soha nem akarom, hogy olyan kérdésekkel foglalkozzon, mint az ételek kalóriatartalma, a fogyókúra, vagy ilyesmik."
Helen három hónapra szabadságolta magát a szappanoperából, és így megragadta az alkalmat, hogy drasztikusan megváltoztathassa külsejét: levágatta hosszú haját, majd kiszőkítette tincseit. Főnöke azonban udvariasan megkérte, hogy mielőtt visszatérne Rosie szerepébe, festesse vissza a haját barnára. "Úgy gondolták, hogy jobban nézek kis sötét hajjal, és nekem ezzel nincsen problémám." - mondta Helen. "A sötétebb amúgy is jobban mutat az őszi-téli időszakban. Néha hiányzik a hosszú hajam, amikor visszanézem magam a régi képeken, így talán valamikor újra megnövesztem."

Helen kedveséről, Scott Sinclairről is beszélt az interjúban. "Scott imádja, ahogy kinézek." - sóhajt fel szerelmesen Helen. Már a neve puszta említése is elég ahhoz, hogy a színésznő ragyogjon a boldogságtól. Helen már hat hónappal a megismerkedésük után merész lépést tett: a combja belső oldalára tetováltatta szerelme nevét. "Én egészen biztos vagyok ebben a kapcsolatban." - mondta. "Ő annyira csodálatos, és a szerelmemet ezzel a tetoválással akartam kifejezni, így úgy érzem, ez helyes dolog volt." És mit szólt hozzá az édesanyád? - hangzott a kérdés. "Tetszett neki. Nem volt semmi probléma." - válaszolta Helen.
A pár 2009-ben találkozott a Manchester Trafford Centerben. Egy közös barátjuk, Brooke Vincent mutatta be őket egymásnak, aki Helen nővérét játssza a Coronation Street sorozatban. "Emlékszem, azt gondoltam róla, hogy ő egy nagyon nagyon jófej srác, majd elmentünk egy randevúra, ennyi volt." - mesélte Helen. "Nagyon jól kijövök Scott családjával is, szeretem a két bátyját és anyukája, Sally igazán nagyszerű asszony."

Helen nem igazán értékeli, hogy WAG-ént titulálják. "Sosem gondoltam magamra WAG-ént. Az emberek olyan degradáló módon használják ezt a kifejezést. Alapjában véve szerintem ők olyan "glamour" lányok, akik kizárólag a focista párjuknak élnek. Én vadul ragaszkodom a függetlenségemhez kiskorom óta, egyáltalán nem ilyen vagyok. Valójában egyetlen focista feleséggel vagy barátnővel sem találkoztam még, aki ebben az értelemben WAG. A Swansea (Sinclair csapata- a szerk.) csajok aranyosak. Itt nincsen versengés, hogy ki viseli a legmenőbb ruhát, vagy ilyesmi. Nagyon barátságos a légkör."

A bejegyzés trackback címe:

https://futballistafeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr933228855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása