Ferenczi István – Krisztina

2011.08.04. 22:43

Ferenczi István (1977. szeptember 14.)
Dósa Krisztina (1986. február 19.)


(Fotó: Székely György)

A jelenleg Pápán futballozó Ferenczi István júniusban vette feleségül kedvesét, Dósa Krisztinát.
„A véletlen hozott össze bennünket, Ő volt az, aki rám talált”– mesélt az ifjú feleség a kapcsolatukról. „Véleményem szerint az emberek nagy része sokféle előítélettel rendelkezik a focistákkal kapcsolatban. Nem tagadom, én is féltem az első találkozástól. De Pista rácáfolt. Humoros, udvarias és kellemes társaság volt. Az első randevú után szinte minden nap találkoztunk, három hónap múlva már össze is költöztünk. Jól érezzük magunkat együtt, sosem unatkozunk. Nagy mókamester. A születésnapomon megkérte a kezem, én pedig habozás nélkül igent mondtam.”
A gyönyörű esküvőt június 19-én tartották a Petneházy Huszárcsárdában. Az ifjú férjet igencsak feldobhatta közelgő kézfogója, ugyanis a nagy nap előtt a Vasas színeiben a Kecskemét labdarúgócsapatának három gólt lőtt és egy gólpasszt adott.
Néhány kép az ifjú párról:


"A focit is nagyon megszerettem – mesélte Krisztina. - Amikor csak tehetem kinn vagyok a mérkőzéseken és szurkolok neki. Már-már az okostojás szintig is eljutottam. Képzelhetitek, milyen mikor egy nő mondja meg mi zajlik, zajlott a pályán. Vannak ám érdekes meglátásaim... Mentségemre szóljon azért ilyen kérdéseim még nem voltak közös meccsnézés alatt: Kik játszanak az izék ellen? Átkapcsolnál, amíg megnézem a Lucecítát? Te, a Figónak van felesége? Szerinted melyik csapatnak szebb a meze? Akinek nincs labdája az miért fut? A hosszabbításra is kíváncsi vagy? Összesen hány félidő van?

Köszönjük Krisztinának a képeket (fotó: Székely György, http://photoszekely), és sok boldogságot kívánunk az ifjú párnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://futballistafeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr393124795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása