(Fotók: Dukai Regina és Feczesin Róbert Facebook)

Az Ascoliban focizó Feczesin Róbert és kedvese, a Dukai Regina múlt hét óta a gyönyörű Bali szigetén pihennek.
Az ázsiai sziget mellett azért döntöttünk, mert ilyen különleges tájon ebben az időszakban kevés helyen van jó idő. Először egyébként az Egyesült Államokba, Miamiba akartunk menni, de mindenkitől azt hallottuk, hogy borongós, fülledt, esős az időjárás – mesélte a Blikknek Regina. A páros a strandolás mellett többek között kipróbálta a vadvízi evezést, az elefánt-szafarit, és még a delfinekkel való úszást is.

Néhány kép a nyaralásról:

A pár szállása:

Vadvízi evezésen:

Elefánt-szafarin:

Regina ma a Facebookon is mesélt élményeiről: Sziasztoook! Szuper napunk volt! Voltunk a Majom erdőben, ahol csüngtek rajtunk a makik, néztünk ezüstműveseket, faműveseket, ebédeltünk egy óriás vulkán peremén, megkóstoltuk a világ legdrágább kávéját a Kopi Luwak-ot, ami itt csak 5 dollár, jártunk templomban és tegnap úsztunk delfinekkel!

A makikkal

Kávészünet

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.