Wayne és Frankie a Leicester Square-en sétáltak (Fotó: Splash News)

Frankie Sandford együttese, a The Saturdays a hétvégén a Leicester Square-en található Capital FM Rádióban mutatta be új dalát, a Notorioust. Frankie barátja, Wayne Bridge elkísérte kedvesét az eseményre.


Frankie és együttese

Íme az új dal: 

A 30 éves Bridge és 22 éves énekesnő tavaly decembertől járnak együtt. Frankie egy interjúban kikérte magának, hogy az újságírók WAG-nak nevezzék.
"Ne hívj WAG-nak! Én egyáltalán nem vagyok egy tipikus WAG. Utálom ezt a kifejezést" - mondta az énekesnő márciusban. "Tudom, hogy az emberek ezt mondják rólam, de én 12 éves korom óta dolgozom, amikor bekerültem az S Club Juniorsba. Nincsen szükségem arra, hogy egy férfira támaszkodjak."
"Én igazán kedvelem Wayne-t" - mesélte Frankie egy magazinnak két hónappal azután, hogy összejött a labdarúgóval. "Minden remekül megy köztünk. De nem igazán vagyunk egy szokásos pár. Hogy őszinte legyek, nem vagyok benne biztos, hogy meddig leszünk együtt, olyan ez a kapcsolat, mint egy forgószél..."

A bejegyzés trackback címe:

https://futballistafeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr72930609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása