Beckham autóbalesete

2011.05.10. 10:30

 

David Beckham autóbalesetet okozott a hétvégén Los Angelesben. A brit labdarúgó a fia társaságában autózott, mikor egy, a forgalmat akadályozó autóval találta szembe magát. Mikor kikerülte volna a járművet, a manőver során belehajtott egy másik autóba.  A futballistának és fiának semmi baja nem esett, de a másik autóban utazó férfi megsérült, kórházba kellett szállítani, de állapota nem életveszélyes.

***


Melissa Satta még mindig a Christian Vierivel való szakításán kesereg. A modell ezúttal egy televíziós műsorban beszélt egykori szerelméről. Elmondása szerint Vieri nem közölte vele személyesen, hogy véget akar vetni a kapcsolatuknak. Ehelyett egy sajtóközleményt adott ki, amelyben bejelentette az ötéves viszony végét. "New Yorkban tartózkodtam, amikor reggel hétkor felébredve láttam, hogy többszáz sms-em és hívásom érkezett az éjszaka folyamán. Ekkor olvastam el az interneten Bobo közleményét, amelyben bejelentette, hogy vége a kapcsolatunknak. Először el sem hittem, csalódott és dühös voltam. Ez a nyilatkozat teljesen megdöbbentett, szerintem jobb lett volna, ha magunk között beszéljük meg először a dolgainkat. Két nap múlva Milánóban találkoztunk. Sokat beszélgettünk, de még mindig nem értem, hogy miért adta ki a sajtóközleményt. Talán ösztönösen, pillanatnyi haragjában reagált így."

***


A Napoli labdarúgója, Federico Balzaretti és balerina menyasszonya, Eleonora Abbagnato július 6-án tartják lakodalmukat 180 meghívott vendég előtt a Villa Igiea Hilton szállodában a legújabb hírek szerint. Az esküvői menüt a híres olasz séf, Filippo La Mania készíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://futballistafeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr212892396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása