Theo Walcott tegnap az Emirates stadionban dedikálta új életrajzi könyvét, a Growing Up Fastot.

Az angol válogatott szövetségi kapitányának, Fabio Capellónak valószínűleg nem nyerte el tetszését a könyv, hiszen a játékos nem túl hízelgően nyilatkozott a mesterről.

(Néhány részlet a könyvből:)

Fabio Capellóról:

Walcott könyvében elmeséli, hogy Capello egy ízben halálosan megfenyegette és megszégyenítette a csapat előtt. "Az Alpokban a vb előtti felkészülésen történt velem valami, ami tönkretette a bizalmamat. Az egyik gyakorláson a jobb szélen futottam el, amikor Capello hirtelen teljes hangerővel üvölteni kezdett rám. Az edzés leállt, mindenki zavarba jött, és a lábát bámulta. Az edző azt üvöltötte, hogy meg fog ölni, ha még egyszer ilyet csinálok. A kitörése ellenére fogalmam se volt, hogy mit követel tőlem, teljesen össze voltam zavarodva."

Egy másik alkalommal a játékos elkésett egy csapattalálkozóról. "Egyszer telefoncsengésre ébredtem az angol válogatott Hertfordshire-ben található szállodai szobájában. Az egyik személyzeti tag volt, aki ideges hangon közölte, elkéstem a Capellóval való találkozóról, és jobb lenne ha sietnék. Azt hittem, hogy a találkozó 19.30-kor lesz, de mint kiderült, már fél órával korábban elkezdődött, így túl későn állítottam be az ébresztőt, és átaludtam a találkozót. A szívem a torkomban dobogott. Még soha nem hiányoztam a csapattalálkozókról. Nagy bajban voltam. Ez a Hollandia elleni barátságos mérkőzés előtti hétfői este volt 2009-ben. Ahogy csak tudtam, gyorsan rohantam, és sikerült beszélnem az egyik edzővel is. Azt mondta, hogy menjek, és kérjek bocsánatot Capellótól. Mint kiderült, a szövetségi kapitány már visszament a szállodai szobájába. Álltam az ajtaja előtt néhány másodpercig, a szívem majd kiugrott. Kopogtattam, és egy rövid ideig várakoznom kellett, de nekem úgy tűnt, mintha már egy életen át ott álltam volna. Akkor Capello  kinyitotta az ajtót, és csak nézett rám.
"Főnök" – mondtam neki. "Sajnálom, hogy lemaradtam a találkozóról. Tévesen értelmeztem az időt." Capello arca mit sem változott erre. Vállat vont, és az arcom előtt becsapta az ajtaját. Egy szót sem szólt. Ó basszus, gondoltam. Ez sokkal rosszabb volt, mintha kapok egy nagy letolást. Komolyan ijesztő volt."

Beckhamékről:

"Daviddel először 2006-ban találkoztam Portugáliában, amikor az angol válogatott ott jött össze a vb előtt. Meghívott engem és Melt (Walcott barátnője, Melanie Slade – a szerk.) a saját villájába. Ez jóval nagyobb volt, mint a mi házunk. Amikor beléptünk, Victoriát pillantottuk meg, ahogy jött lefelé a lépcsőn. A haja ki volt bontva, nem viselt sminket, és lenyűgözően nézett ki. Tényleg így volt. Most már jobban ismerem Davidet, és fantasztikus labdarúgónak és a barátomnak tartom, de akkoriban Mel és én csak álltunk, mint két gyerek ez előtt a két híres ember előtt. Mindketten nagyon kedvesek voltak velünk. Mindent megtettek, hogy otthon érezzük magunkat náluk. David volt a kapitány, és a kedvessége nagyon sokat jelentett nekem, mert úgy éreztem, hogy elfogadtak a csapatban. Victoria csajos dolgokról beszélgetett Mellel. Adott neki néhány saját márkájú farmert és felsőket. Melnek nagyon tetszettek. Azt hiszem, nagyon drágák voltak."

Wayne Rooneyról:

Walcott a 2010-es vb előtt közelebbről is megismerte Wayne Rooneyt az edzőtáborban.  "A játékosok klikkekre bomlottak, volt egy Manchester United-csoport is, feszült volt a légkör. Az egyik ember, aki legjobban keverte a lapokat, és a legkönnyebben mozgott a klikkek között, az Wayne volt. Ő olyan vidám fickó, népszerű a csapat körében. Azt hiszem a jövőben nagy angol csapatkapitány lesz. A másik meg az, hogy ő mindig nyerni akar. Mindig. Néhány nappal azután hogy megérkeztünk a 2006-os vb-re, a szállodában a billiárd szoba előtt mentem el, és láttam, hogy Rooney John Terryvel játszik. JT nyerésre állt, és ekkor Wayne elvesztette a fejét, és kettétörte mérgében a dákót."

Barátnőjéről, Melanie Slade-ről:

"Minden akkor kezdett febolydulni, amikor 2006-ban beválogattak a  csapatba, így Mel is hirtelen reflektorfénybe került. Nagyon jól megbirkózott vele. Valószínűleg jobban, mint én. WAG-ként kezelték Németországban, de nem vált igazán részévé a cirkusznak. Részben azért, mert nem ismerte a legtöbb labdarúgó feleségét és barátnőjét, de részben azért is, mert nem ugyanabban a hotelban lakott, és mert amúgy sem engedhette meg magának, hogy vásárolgatni menjen velük. Ő volt a legfiatalabb közöttük, de szerintem sokszor úgy érezte, mintha a legidősebb lenne."

Walcott több információt is megosztott párjáról: "Mel 18 éves korában elköltözött családjától Londonba, hogy fizikoterápiát tanuljon az egyetemen. Nem az a törekvése, hogy teljes munkaidőben WAG legyen. Neki ez nem elég. Dolgozni szeretne. Nem akar otthon arra várni, hogy én mikor érek haza az edzésről. Akar valamit tenni az életével, embereken szeretne segíteni. Ő igazából nincsen barátságban a focistafeleségekkel sem. Nem azért mert nem kedveli őket, egyszerűen csak nem keveredik velük."

A 21. születésnapi partijáról:

"A 21. születésnapomra tavaly márciusban Mel meglepetést szervezett. Egy nagy bulit rendezett a Paramount klub tetején, a londoni West Enden. Sok Arsenalos haverom eljött – Sol Campbell, Eduardo, Gaël Clichy és Andrej Arshavin – és néhány régi barátom a Southamptonból, mint a Gareth Bale és Jake Thomson."

"Ez volt a nagy éjszakám. Nem gyakran hagyom el magam, de azon az éjszakán... Épp akkor vertük el a Hullt, és a következő meccsünk csak következő szombaton volt, ráadásul az ember csak egyszer 21 éves. Szóval felhajtottam egy-két pohárral. Mel megszerezte a partira a soul-énekesnő Beverly Knightot, hogy énekelje el nekem a Happy Birthdayt. De tudjátok mi történik, ha bedobtok pár italt... Beverly énekelt, miközben én a klub WC-jében tartózkodtam. A  következő nap mindenki azt mondta, hogy nagyon boldog és jókedvű részeg voltam. Ezt jó tudni, bár nem vagyok biztos benne, hogy Beverlyre túl mély benyomást tettem volna."

A bejegyzés trackback címe:

https://futballistafeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr683164413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása