Claude Makelele gyönyörű exbarátnője tavaly májusban kísérelt meg öngyilkosságot a játékos párizsi lakásában. A Victoria's Secret egykori angyala interjút adott a Guardian Weekend magazinnak.


(Fotó: Splash)

A 31 éves éves édesanya így nyilatkozott: Az emberek azt kérdezték, hogy hogyan lehetek ilyen önző, és miért nem gondolok a fiamra. De ők ezt nem érthetik, mert én nagyon szeretem őt. Azonban ez nem elég, mert méreg voltam számára. Ha depressziós voltam, megmérgeztem az életét. Az gondoltam, jobb lesz neki az apjával és az édesanyámmal.


Noémie a Marks and Spencer fehérneműkollekciójának leghíresebb modellje volt

Noémie kilenc hónapja egykori párja, Makelele lakásán kísérelt meg öngyilkosságot, mikor több tucat pirulát vett be, majd felhívta egy barátját, aki azonnal riasztotta a mentőket. A modell egy hétig feküdt kómában. "Tudom, hogy, nagy, nagy butaságot csináltam! Claude New York-i házában laktam, és nagyon szerettem volna itt dolgozni, de nem kaptam munkát, és ettől depresszióssá váltam. Nagyon egyedül éreztem magam" - mondta Noémie.


Claude és Noémie egykor (Fotó: Dailymail) 

A bejegyzés trackback címe:

https://futballistafeleseg.blog.hu/api/trackback/id/tr542773029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása